De Asyra-therapie heeft tot doel de ziekmakende invloeden en oorzaken uit te schakelen en de zelfgenezende kracht van het lichaam te activeren. Met een specifieke, pijnloze test kan de therapeut uitzoeken of er bijvoorbeeld een allergie of onverdraagzaamheid bestaat voor bepaalde stoffen (o.a. voedingsmiddelen, pollen,) of bepaalde organen verzwakt zijn en/of in onbalans zijn, dan wel of er gifstoffen in het lichaam zijn die een negatieve invloed hebben op het algemeen welbevinden (en welzijn(!) van de patient.

duidelijk in beeld
snel en overzichtelijk

Met de scan kan in veel gevallen de verborgen oorzaak van de ziekte/allergie direct worden opgespoord. Vervolgens wordt een behandelplan opgesteld en wordt er met de patiënt overlegd welke acties men - daarnaast- zelf kan ondernemen om zijn genezing te bespoedigen. Het eerste consult is direct ook de eerste behandeling. De eerste bijeenkomst bij Hippokrates is direct ook de eerste stap naar herstel en genezing.

Deze aanpak stimuleert het (vastgelopen) zelfherstel en - complementair aan de klassieke homeopathie- zorgt dit voor een actieve verschuiving van curatieve zorg naar preventieve zorg omdat de patient zelf ook direct betrokken wordt bij zijn/haar weg naar herstel en de weg naar een groeiende en blijvende immuniteit.

Groot succes

De Asyra-pro wordt meer en meer bekend vanwege het grote succes bij de behandeling van klachten van diverse aard. Uit diverse onderzoeken blijkt dat genezingpercentages van 70% tot 90% niet ongebruikelijk zijn. Zo zijn er successen in de behandeling van allergieën o.a. hooikoorts waaronder allergieën voor dieren, medicijnen, voedingsmiddelen, metalen zoals nikkel, cadmium etc. Wist u dat de oorzaak van veel ziekten een allergie is? Zo kunnen huidaandoeningen, waaronder eczeem maar ook astma, bronchitis, reuma en vele andere ziekten, ontstaan zijn vanuit een allergie voor bijvoorbeeld melk of tarwe.